Alles uit de kast voor uw verkopers.

De toekomst van Funda-media begint hier. Een ‘digital twin’ van de woning laat kopers de ruimte ervaren alsof ze er in het echt rondlopen. Ze kunnen de indeling in hun eigen tempo verkennen en de woning ontdekken in meeslepende 3D.

Dollhouse View

De unieke ‘dollhouse’-weergave laat kopers het hele 3D-model ronddraaien alsof ze een miniatuurversie van de woning in hun handen hebben.

Hide or Add Furniture

Kopers kunnen het model aanpassen om het bestaande meubilair te verbergen, perfect voor wie de woning liever als een ‘blank canvas’ bekijkt. Is de woning in het echt zonder meubels? Kies dan voor virtuele inrichting.

U kunt aangeven welke specifieke elementen in de tour met tags gemarkeerd worden — ideaal voor details die kopers anders misschien over het hoofd zien, zoals energiezuinige upgrades, verborgen kenmerken en voorzieningen in de buurt. U kunt zelfs video- of audiotags kiezen.

Custom Tags

Lead Capture

Een ingebouwd leadformulier moedigt kopers aan om extra informatie of een bezichtiging aan te vragen, allemaal zonder de tour te verlaten. Bovendien krijgt u bij elke tour een op maat gemaakte woningwebsite in uw huisstijl, met geïntegreerde leadgeneratietools.

Powerful Analytics

Krijg realtime inzicht in weergaven en leads, ontdek welke verkeersbronnen de meeste bezoekers opleveren, identificeer uw belangrijkste geografische gebieden per land, regio en stad, en zie welke ruimtes in de woning de meeste interesse wekken.

VR Integrations

Gebruikers met een compatibele Meta- of Apple-headset kunnen ervoor kiezen om de woning in virtual reality te doorlopen.

Personally Branded

De tours en woningwebsites presenteren uw branding prominent, om uw (potentiële) verkopers te laten zien dat u een koploper bent in het gebruik van vastgoedtechnologie.

Social & Shareable

Bij elke tour ontvangt u zonder extra kosten ook korte ‘teasers’ om kopers te prikkelen op social media.